مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-28ورزشي

مسابقات حضوری شطرنج به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد


مسابقات شطرنج حضوری گرامیداشت فتح خرمشهر بعد از 15 ماه فعالیت شطرنج بازان در فضای مجازی با شرکت ورزشکاران سه استان در تبریز برگزار شد.

- خبرنگار مهر ، اولین دور مسابقات شطرنج حضوری سال 1400 دیشب پنجشنبه 6 خرداد ماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با مشارکت شطرنج بازان برتر استان آذربایجان شرقی همراه بود.

این مسابقات با محدودیت شرکت کنندگان و با حضور 41 بازیکن از شهرستان های تبریز، کلیبر، اسکو، صوفیان، اهر، سهند، ابهر و یک بازیکن از استان تهران در سالن خانه شطرنج استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

شطرنج بازان دیشب در 9 دور به روش سوییسی و در نوع شطرنج برق آسا به سرداوری داور بین المللی، مقصود گیاهی و به همراه داوران فیده خانم فرامرز پور و خانم عباسی به رقابت پرداختند.

مقصود گیاهی سرداور این مسابقه سطح کیفی مسابقات را در حد مناسبی دانسته و گفت: با توجه به فضای محدودی که در اختیار داریم میزبان بازیکنان محدودی بودیم که البته غالب شطرنج بازان مطرح استان در این مسابقه حضور داشتند.

مسئول کمیته مسابقات هیأت شطرنج آذربایجان شرقی نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر ، عنوان کرد: بعد از 15 ماه تعطیلی مسابقات شطرنج میزبان 3 استان از سطح کشور و 6 شهرستان از آذربایجان شرقی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات حضوری شطرنج به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد

مسابقات حضوری شطرنج به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد