مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-28اقتصادي

ماهانه 120 کیلوگرم طلا در معدن طلای زرشوران تولید می شود


برندسازی طلای استحصال شده از معدن طلای زرشوران تکاب در جنوب آذربایجان غربی باید در اولویت برنامه های توسعه ای این واحد بزرگ صنعتی و معدنی قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برندسازی طلای استحصال شده از معدن طلای زرشوران تکاب در جنوب آذربایجان غربی باید در اولویت برنامه های توسعه ای این واحد بزرگ صنعتی و معدنی قرار گیرد.

علیرضا رزم حسینی روز جمعه 7 خرداد در جلسه با دست اندرکاران طلای زرشوران تکاب گفت: معدن طلای زرشوران از بزرگترین معادن کشور است و پتانسیل بسیار مناسبی برای توسعه دارد، از این رو مدیران این مجتمع معدنی و صنعتی باید برند سازی طلای استحصال شده را در دستور کار قرار دهند.

اجرای طرح توسعه معدن زرشوران بسیار ضروری است وی افزود: تولید طلا در مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران باید با استاندارهای جهانی و برندسازی انجام شود از این رو اجرای طرح توسعه این معدن بسیار ضروری است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ظرفیت مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران می تواند بسترهای توسعه منطقه ای پیرامون معدن طلا را فراهم کند، اظهار داشت: براساس سیاست های وزارت صمت، معادن در راستای توسعه متوازن منطقه ای فعالبت خواهند کرد و نباید به گونه ای باشد که طلا در معادن مناطق مختلف کشور تولید شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهانه 120 کیلوگرم طلا در معدن طلای زرشوران تولید می شود

ماهانه 120 کیلوگرم طلا در معدن طلای زرشوران تولید می شود