مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-28سياسي

رفع مشکلات فرزندان شهدا و ایثارگران از اولویت های دولت باشد


نماینده مردم شهرستان های فریدن، چادگان، فریدون شهر وبویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اشتغال، مسکن، ازدواج فرزندان شهدا و ایثارگران از اولویت های دولت است که انتظار داریم نسبت به وضعیت این عزیزان عنایت ویژه ای شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حسین محمدصالحی عصر دیروز در نشست با رؤسای بنیاد شهید چهار شهرستان اظهار داشت: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران فرصت بسیار ارزشمندی است که بر دوش ما قرار گرفته و باید برای حل مشکلات این عزیزان در ادارات و نهادها در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان های فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت در در جامعه باید حفظ شود و نباید فراموش کنیم امنیت و عزتمندی کشورمان را مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی افزود: خدمت به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از فضیلت بالایی برخوردار است که باید این فضیلت در جامعه حفظ شود تا مورد عنایت شهدا قرار گیرد.

محمدصالحی در ادامه گفت: مشکلات اشتغال، مسکن، ازدواج فرزندان شهدا و ایثارگران از اولویت های دولت است که انتظار داریم نسبت به وضعیت این عزیزان عنایت ویژه ای شود تا دغدغه و مشکلات خانواده شهدا نیز برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات فرزندان شهدا و ایثارگران از اولویت های دولت باشد

رفع مشکلات فرزندان شهدا و ایثارگران از اولویت های دولت باشد