مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 06:352021-05-28سياسي

هزینه شعار پدر با ما؛ تحصیل در خارج برای آنها


آنها در آمریکا و اروپا درس می خوانند و پدران شان اینجا به آمریکا فحش می دهند.

این دیگر چه رسمی است؟ ما کدام را باور کنیم؟ فحش ها را یا درس خواندن فرزندان در غرب را؟ - عصرایران؛ مصطفی داننده- داستان درس خواندن و زندگی کردن فرزندان برخی از مسئولان کشور در فرنگ هم داستانی است.

اصلاح طلب، اصول گرا، انقلابی و غیر انقلابی هم ندارد، گویا آقازاده ها دانشگاه های خارج از کشور را به دانشگاه هایی که پدران شان در ایران ساخته اند ترجیح می دهند.

شاید ندانید اما همه آقازاده هایی که برای ادامه تحصیل به خارج رفته اند، استعداد درخشان و نخبه بودند و به خاطر همین پدران برای پسران و دختران بلیط گرفتند تا آنها راهی آن سوی آب ها شوند تا با کوله باری از علم به کشور برگردند و به مردم خدمت کنند.

بله، ایران سرزمین ژن های خوب است! نکته جالب اینجاست که وقتی مردم عادی تصمیم می گیرند، فرزندان شان را با هزار خون جگر راهی دانشگاه های خارج از کشور کنند، همین حضرات فریاد سر می دهند که دانشگاه های کشور چه کم از دانشگاه های فرنگ دارد؟ این همه غرب زدگی از کجا می آید؟ چرا همین جا درس نمی خوانید و به مردم خودتان خدمت کنید؟ چرا باید از اجنبی ها علم را آموخت در حالی که خودمان بهترش را داریم؟ بامزه نیست؟ شعارهای پدران را ما می شنویم و هزینه اش را می دهیم، آنوقت فرزندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه شعار پدر با ما؛ تحصیل در خارج برای آنها

هزینه شعار پدر با ما؛ تحصیل در خارج برای آنها