مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 06:002021-05-28اقتصادي

کنفرانس بین المللی بلاکچین و رمز ارزها برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران، امروزه فناوری بلاک چین (Blockchain) برخلاف آن چیزی که اغلب تصور می شود، - کنفرانس علمی بین المللی حوزه بلاکچین، اقتصاد و رمز ارزها در ایران با حضور اساتید، اندیشمندان، فعالان و توسعه دهندگان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران، امروزه فناوری بلاک چین (Blockchain) برخلاف آن چیزی که اغلب تصور می شود، تنها برای استفاده در سیستم بانکداری نیست، بلکه کل دنیای فناوری و به خصوص بخش تولید هوشمند را نیز دستخوش تغییر اساسی خواهد کرد.

این فناوری می تواند امکان انتقال مطمئن و معتبر داده ها و همچنین یک شبکه قابل ردیابی ناگسستنی را فراهم کند که این ویژگی ها تنها برای امور بانکی نیست، بلاکچین و رمزارزها در حال ایجاد تغییر و تحول اساسی در بخش های مهم ازجمله اقتصاد است.

پیمان سرحدی رییس کل باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران و رییس کنفرانس بین المللی بلاکچین، رمز ارزها و اقتصاد جهانی مهمترین اهداف برگزاری این کنفرانس را ایجاد بستری مناسب برای همکاری و تبادل دانش اطلاعات و انتقال تجارب و دستاوردهای علمی و عملی اساتید، نخبگان و پژوهشگران حوزه های نوآوری و فناوری بلاکچین بر پایه اقتصاد جهانی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی بلاکچین و رمز ارزها برگزار می شود

کنفرانس بین المللی بلاکچین و رمز ارزها برگزار می شود