مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 05:552021-05-28سياسي

هیأت هفتگی با چاشنی تماشای مستند سیاسی + عکس


هیأت الرضایی ها برای بصیرت افزایی مخاطبان خود دو هفته ای است که در جلسات هفتگی شان، مستندهای سیاسی را اکران می کنند تا هم مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کرده باشند و هم آگاهی لازم برای انتخاب کاندید اصلح را ارائه کنند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه مسجد و هیأت ـ امیرحسین کسایی: مقام معظم رهبری روز گذشته در جریان دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات، از صاحبان سخن نافذ در همه اصناف و اقشار خواستند از نفوذ سخن خود برای ترویج انتخابات استفاده کنند.

یکی از عناصر فعال و اثرگذار در این عرصه مداحان و هیأت های مذهبی هستند که همواره در این زمینه ها تلاش هایی دارند اما معیار برای آن ها پرهیز از ورود مصداقی باید باشد.

نوآوری هیأت الرضایی ها برای بصیرت افزایی هیأت الرضایی ها که نوآوری های خوبی در عرصه خدمات اجتماعی داشتند و این روزها نیز حسینیه خود را در یکی از ملتهب ترین مناطق تهران یعنی هرندی برپا کردند، این روزها روند جذابی را برای بصیرت افزایی میان اهالی هیأت و مخاطبان خود در پیش گرفتند.

پخش مستند سیاسی دیوار کش در روز جمعه 31 اردیبهشت ماه   پخش مستند سیاسی در جلسه هفتگی جلسه هفتگی این هیأت هرهفته جمعه ها عصر در تکیه گاه آقامرتضی علی(ع) برپا می شود که از جمله جلسات هفتگی پرمخاطب تهران نیز محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت هفتگی با چاشنی تماشای مستند سیاسی + عکس

هیأت هفتگی با چاشنی تماشای مستند سیاسی + عکس