مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-28سياسي

«آلماتی» میزبان نشست ایمنی بیولوژیک قزاقستان و روسیه


به میزبانی قزاقستان در شهر آلماتی این کشور دور جدید مشاوره های بین سازمانی متخصصان این کشور و روسیه در زمینه ایمنی بیولوژیک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، متخصصان قزاق و روس در جریان مشاوره های بین سازمانی مسائل مربوط به ایمنی بیولوژیک را بررسی کردند.

در چارچوب این رویداد که در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد، طرفین در مورد وضعیت کار در زمینه ایمنی بیولوژیکی در فضای اورآسیا تبادل نظر و بر همکاری در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری های عفونی و مبارزه مشترک در برابر تهدیدات بیولوژیکی تمرکز کردند.

طرفین در بخش دیگری به تمایل خود برای گفت و گوی سازنده در مورد مسائل ایمنی بیولوژیکی مطابق با ماهیت ممتاز و هم پیمانی روابط بین دو کشور اشاره کردند.

هیات های دو کشور با ابراز علاقه به گسترش چارچوب قانونی در موارد مذکور بر پیشرفت قابل توجهی در زمینه هماهنگی پیش نویس یادداشت تفاهم دوجانبه همکاری در زمینه ایمنی بیولوژیکی، تاکید کردند.

متخصصان روسی در چارچوب سفر خود به آلماتی قزاقستان از تاسیسات مرکز ملی علمی عفونت های خطرناک به نام ماسگوت آیکیمبایف وزارت بهداشت قزاقستان و همچنین آزمایشگاه مرجع مرکزی این شهر بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آلماتی» میزبان نشست ایمنی بیولوژیک قزاقستان و روسیه

«آلماتی» میزبان نشست ایمنی بیولوژیک قزاقستان و روسیه