مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-28سياسي

سهم کدام گروه سیاسی در مدیریت کشور بیشتر بوده است؟


غربگرایان باید به این سؤال پاسخ دهند که سهم آنها در مدیریت کشور بیشتر بوده و یا اصولگرایان؟ همچنین باید پاسخ دهند با کدام کادرسازی و مدیران می خواهند کشور را اداره کنند آیا در دولت های خود به جوانان فرصت دادند؟ اینها و البته بیشتر از این همه سؤالاتی است .

- خبرگزاری فارس- گروه سیاسی: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون که 12 دولت بر سر کار آمده و هفت رییس جمهور بر مصدر کار نشستند، اگر منصفانه بخواهیم قضاوت کنیم و میزان مدیریت گروه های سیاسی را تقسیم کنیم خواهیم دید که گروه اصلاحات بیشترین سهم را در مدیریت کشور بر عهده داشتند؛ دولت موسوی، دولت هاشمی، دولت خاتمی و دولت روحانی که در عمل از یک ساختار برخوردار بودند و وزارتخانه ها را در اختیار داشتند.

با این همه همواره ادعاهایی چون تدارکاتچی بودن، درست کردن هر 9 روز یک بحران، نمی گذارند، رییس جمهوری اختیار ندارد و مسائلی دیگر را مطرح کردند.

با توجه به این مسائل در درجه نخست باید به یک پرسش پاسخ دهند که چرا علاقه بسیاری به دستیابی به پست رییس جمهور بی اختیار! دارند و برای ثبت نام صف می کشند و وقتی تأیید صلاحیت نمی شوند فریاد یامظلوما سر می دهند؟ اگر نظارت شورای نگهبان را قبول ندارند، چرا در این سیستم حرکت می کنند؟ قطعاً پاسخی برای این سوالات ندارند و خودشان هم می دانند که ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم کدام گروه سیاسی در مدیریت کشور بیشتر بوده است؟

سهم کدام گروه سیاسی در مدیریت کشور بیشتر بوده است؟