مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 03:102021-05-27سياسي

وعده انتخاباتی رییسی درباره هزینه درمان


سید ابراهیم رییسی در دیدار با جمعی از مسئولان و کادر درمان و نظام سلامت کشور در بیمارستان میلاد با تاکید براینکه نباید اجازه داد سوداگران منافع خود را با تهدید سلامت مردم تامین کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رییسی روز پنجشنبه در بازدید از بیمارستان میلاد، در جمع مسئولان و کادر درمان، نظام سلامت توانمند و کارآمد که کادر درمان آن دغدغه حقوق و معیشت نداشته باشند را از شاخص های توسعه یافتگی و تولید قدرت در کشور دانست.

وی خاطرنشان کرد: توجه به معیشت و حقوق پزشکان و پرستاران از برنامه های اصلی دولت او خواهد بود.

رییسی با اشاره به تحقق بخشی از مطالبات پرستاران با پیگیری هایی که در دستگاه قضایی صورت گرفت گفت: دولت او همه تلاش خود را برای اجرای قانون نظام پرستاری و حل مسئله تعرفه گذاری به کار خواهد گرفت.

این کاندیدای ریاست جمهوری جامعه پزشکی را از جوامع مرجع در کشور معرفی، و کادر درمان را چهره های ماندگار ایرانی در یک سال اخیر قلمداد، و تاکید کرد: باید با برطرف کردن نیازمندی های پزشکان، پرستاران و مجموعه کادردرمانی جایگاه و منزلت آنان را ارتقا داد.

وی با اشاره به گام هایی که برای تحقق دولت الکترونیک در نظام سلامت برداشته شده متذکر شد: دولت الکترونیک در نظام سلامت باید به طور کامل اجرا شود و تا این نظام شکل نگیرد مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده انتخاباتی رییسی درباره هزینه درمان

وعده انتخاباتی رییسی درباره هزینه درمان