مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 00:002021-05-27اقتصادي

افتتاح اولین مجموعه تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی نمین تا یک ماه آینده


کارخانه کریستال به عنوان اولین مجموعه تولیدی منطقه ویژه اقتصادی تا یک ماه آینده بهره برداری و در فاز اول فعالیت حداقل 300 نفر در این کارخانه مشغول می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی نمین اظهار کرد: جاده ورودی منطقه ویژه اقتصادی چهار و نیم کیلومتر است که تا 15 روز آینده آسفالت آن شروع می شود.

وی افزود: ساختمان های داخل محوطه منطقه ویژه اقتصادی از جمله ساختمان اداری، ساختمان گمرک و آتش نشانی در مرحله نازک کاری است.

استاندار اردبیل بیان کرد: جاده داخل هم بخشی در حال آماده سازی است و یک بخش هم مشاور باید کد ارتفاعی را بدهد تا روند اجرای آن ادامه یابد.

بهنام جو با اشاره به در حال اجرا بودن کارخانه کریستال  به عنوان اولین مجموعه تولیدی منطقه ویژه اقتصادی افزود: بحث مالکیت و مانع زدایی روند اجرای این واحد در زمینه مالکیت و تسهیلات انجام شده و سرمایه گذار این واحد در حال انتقال خطوط تولید برای نصب است.

وی گفت: این  واحد تا یک ماه آینده بهره برداری و در فاز اول فعالیت حداقل 300 نفر در این کارخانه مشغول می شوند.

به گفته استاندار اردبیل این مجموعه از جهت صادرات برای استان سودآوری بالایی داشته و سالانه 100 میلیون دلار صادرات خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین مجموعه تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی نمین تا یک ماه آینده

افتتاح اولین مجموعه تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی نمین تا یک ماه آینده