مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 19:052021-05-27اقتصادي

اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار به طرح 550 هزار هکتاری خوزستان


مدیر کل دفتر نظام های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی با اشاره به تحویل آب به صورت حجمی، تغییر الگوی کشت و نظام بهره برداری به عنوان سه مقوله مهم در فاز اول طرح 550 هزار هکتاری خوزستان از اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار جهت توانمند سازی و پایداری .

- مدیر کل دفتر نظام های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی با اشاره به تحویل آب به صورت حجمی، تغییر الگوی کشت و نظام بهره برداری به عنوان سه مقوله مهم در فاز اول طرح 550 هزار هکتاری خوزستان از اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار جهت توانمند سازی و پایداری نظام های بهره برداری در استان خبر داد.

حمید زارع قنات نوی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه 110 تعاونی تولید در فاز اول طرح 550 هزار هکتاری در استان خوزستان و ایلام مستقر شدند، گفت: از این تعداد 84 تعاونی مربوط به استان خوزستان و 26 تعاونی نیز مربوط به استان ایلام است.

هدف کلی استقرار این تعاونی ها توانمندسازی آنها در راستای مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی، افزایش بهره وری و حفاظت کمی و کیفی از منابع آب کشاورزی در این استان ها است.

وی ضمن اشاره به تفاهم نامه مابین سازمان مرکزی تعاون روستایی و جهاد نصر در راستای توانمند سازی و پایدارسازی 110 الگوی بهره برداری فاز اول احیا و توسعه 550 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان خوزستان و ایلام اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار به طرح 550 هزار هکتاری خوزستان

اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار به طرح 550 هزار هکتاری خوزستان