مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 17:252021-05-27سياسي

فضای فتنه گری دشمن را برای مردم روشن کنید


نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران گفت: امروز مصیبت آن است که ارزش ها و دین آسیب ببینند و باید در عرصه جهاد کبیر، بصیرت افزایی و نورافکنی برای روشن شدن فضای فتنه دشمن داشته باشیم.

- ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی شامگاه پنج شنبه در مراسم اربعین سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی و هفتمین روز شهادت سرهنگ پاسدار شهید رضا غضنفر پور اظهار داشت: سردار حجازی در هرزمان به خوبی می دانست مصداق جهاد در راه خدا چیست و با تمام وجود برای آن قیام می کرد.

وی افزود: در بین همه ویژگی های این شهید، بصیرت او بسیار بارز بود که در شناخت هدف، مسیر و تکلیف به کار گرفت و به خوبی تشخیص می داد و هرگز منفعل و گرفتار تردید و تزلزل نشد.

نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: فضاسازی ها و فتنه گری ها سبب انفعال شدی نشد و در بسیاری از فتنه ها برجسته ترین مصداق عملیاتی و فرماندهی را به عهده داشت.

در فتنه گری ها منفعل نبود وی با بیان اینکه شهید حجازی هجرت های بزرگی از ابتدای دفاع مقدس و تا پایان عمر داشته، تصریح کرد: در عمل مرد میدان بود و به معنای واقعی دنیا را مزرعه آخرت کرد و از همه لحظات عمرش و مسئولیت های خود برای تقرب به خدا استفاده کرد و باید اندیشید که آیا ما هم اینگونه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای فتنه گری دشمن را برای مردم روشن کنید

فضای فتنه گری دشمن را برای مردم روشن کنید