مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 15:402021-05-27سياسي

50 درصد هزینه درمان را در دولت آینده کاهش می دهیم


نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با بیان اینکه در دولت آینده، 50 درصد هزینه درمان کاهش داده می شود، گفت: اجرای سریع قانون نظام پرستاری مشکل تعرفه پرستاری را حل می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (پنجشنبه) در بازدید از بیمارستان میلاد، در جمع مسئولان و کادر درمان، نظام سلامت توانمند و کارآمد که کادر درمان آن دغدغه حقوق و معیشت نداشته باشند را از شاخص های توسعه یافتگی و تولید قدرت در کشور دانست.

وی خاطرنشان کرد: توجه به معیشت و حقوق پزشکان و پرستاران از برنامه های اصلی دولت او خواهد بود.

رییسی با اشاره به تحقق بخشی از مطالبات پرستاران با پیگیری هایی که در دستگاه قضایی صورت گرفت گفت: دولت او همه تلاش خود را برای اجرای قانون نظام پرستاری و حل مسئله تعرفه گذاری به کار خواهد گرفت.

این کاندیدای ریاست جمهوری جامعه پزشکی را از جوامع مرجع در کشور معرفی، و کادر درمان را چهره های ماندگار ایرانی در یک سال اخیر قلمداد، و تاکید کرد: باید با برطرف کردن نیازمندی های پزشکان، پرستاران و مجموعه کادردرمانی جایگاه و منزلت آنان را ارتقا داد.

وی با اشاره به گام هایی که برای تحقق دولت الکترونیک در نظام سلامت برداشته شده متذکر شد: دولت الکترونیک در نظام سلامت باید به طور کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد هزینه درمان را در دولت آینده کاهش می دهیم

50 درصد هزینه درمان را در دولت آینده کاهش می دهیم