مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 14:502021-05-27ورزشي

نفرات برتر جشنواره چند رسانه ای «روایت قدس» مشخص شدند


نفرات برتر جشنواره چندرسانه ای روایت قدس مشخص شد.

- ، با اشاره به برگزاری جشنواره تولیدات چند رسانه ای روایت قدس در گیلان، اظهار کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی رسانه های استان و حتی سایر استان ها از این جشنواره صورت گرفته بود تا جایی که در بخش کتابخوانی بیش از 1200 نفر شرکت کننده از نقاط مختلف کشور داشتیم وی به بخش مسابقه کتاب خوانی از کتاب صهیونیسم و مسئله جهانی نیز اشاره و اضافه کرد: در بخش مسابقه کتابخوانی خانم مرضیه زارع از رشت نفر اول، فاطمه علیپور از لنگرود نفر دوم و محمد علی دوست از بندر انزلی نفر سوم را به خود اختصاص دادند.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزیدگان مسابقه نقاشی در منزل با موضوع فلسطین و قدس شریف در استان، گفت: در این بخش درسا جعفری خوزستان، امیرمحمد اکبری از فارس و امید حنیفی نژاد فومن به ترتیب نفرات اول تا سوم را کسب کردند.

پارسا با اشاره به استقبال بی نظیر در بخش های مختلف بویژه مسابقه پیامکی با موضوع فلسطین و قدس شریف، گفت: جلال هموران از سیستان و بلوچستان، خانم کوثر قاضی از رضوانشهر و شاهین محمدیان از رودسر برترین های بخش مسابقه پیامکی معرفی شدند.

وی با اشاره به برترین های مسابقه تیتر برتر با موضوع قدس شریف (شامل انتخاب تیتر در رسانه های مکتوب و مجازی)، اضافه کرد: خانم معصومه ایرجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر جشنواره چند رسانه ای «روایت قدس» مشخص شدند

نفرات برتر جشنواره چند رسانه ای «روایت قدس» مشخص شدند