مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 12:252021-05-27پزشكي

لزوم بستری مادران باردار پرخطر در ICU در ساعت های اولیه مراجعه


معاون درمان وزارت بهداشت بر لزوم بستری مادران باردار پرخطر در ساعت های اولیه مراجعه به بیمارستان ها در بخش مراقبت های ویژه به منظور بهره مندی از خدمات درمانی مطلوب تر تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون درمان وزارت بهداشت بر لزوم بستری مادران باردار پرخطر در ساعت های اولیه مراجعه به بیمارستان ها در بخش مراقبت های ویژه به منظور بهره مندی از خدمات درمانی مطلوب تر تاکید کرد.

دکتر قاسم جان بابایی در جلسه بررسی و ارتقای کیفیت مراقبت های مادر و نوزاد در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه 4 آمایشی کشور در اهواز که امروز ( 6 خردادماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ارزیابی بیمارستان ها، زایشگاه ها و بخش مراقبت های ویژه نوزادان در کلان منطقه 4 آمایشی کشور یک جلسه فنی محسوب می شود.

هدف از برگزاری این جلسه، تحلیل سلامت مادران و مرگ و میر نوزادان و استفاده از تجربیات ملی است تا با ایجاد یک ارتباط دو سویه بتوان کیفیت مراقبت های مادر باردار و نوزاد را ارتقا داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اهواز به عنوان یک دانشگاه قطب، از لحاظ پیگیری ها و همکاری و همراهی با سایر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی منطقه، نقش خود را به خوبی ایفا می کند که در نوع خود جای تقدیر و تشکر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بستری مادران باردار پرخطر در ICU در ساعت های اولیه مراجعه

لزوم بستری مادران باردار پرخطر در ICU در ساعت های اولیه مراجعه