مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 11:352021-05-27ورزشي

اهتمام برای تکمیل سالن ورزشی ماهفروجک ساری


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از اهتمام دولت در اتمام سالن ورزشی 6 هزار نفره ماهفروجک ساری خبر داد.

- ، مهدی رازجویان بعدازظهر پنجشنبه در جلسه پیگیری احداث سالن ورزشی 6 هزار نفره ماهفروجک اظهار داشت: این جلسه در راستای مانع زدایی پروژه های عمرانی استان تسکیل شده تا شاهد تسریع در عملیات اجرایی این سالن ورزشی باشیم.

رازجویان با بیان اینکه سالن ورزشی ماهفروجک یک پروژه ملی است، تصریح کرد: افتتاح این پروژه ی بزرگ، آرزوی دیرینه مردم استان است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه دولت در اجرا و اتمام این پروژه اهتمام ویژه دارد، اظهار داشت: تمامی ظرفیت های موجود ملی و استانی برای تسریع در تکمیل و بهره برداری این پروژه پای کار هستند.

رازجویان مازندران را قطب ورزش کشور دانست و با اشاره به افتخارآفرینی های متعدد ورزشکاران این استان در مسابقات جهانی و المپیک، تصریح کرد: استان قهرمان پرور مازندران همواره در عرصه های مختلف بین المللی برای کشورمان افتخارآفرینی کرده لذا مرکز استان به امکانات و زیرساخت هایی مانند سالن 6 هزار نفری ماهفروجک نیاز جدی دارد.

رازجویان همچنین ایجاد راه دسترسی به سالن ورزشی ماهفروجک را اولویت اصلی این پروژه مهم دانست و افزود: برای تحقق این مهم نیاز به همراهی مسئولین محلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام برای تکمیل سالن ورزشی ماهفروجک ساری

اهتمام برای تکمیل سالن ورزشی ماهفروجک ساری