مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 11:202021-05-27ورزشي

رقابت 12 کاندیدا برای ریاست هیات فوتبال قم


تعداد 12 نفر در مدت زمان پیش بینی شده برای ثبت نام کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان قم برای نشستن بر کرسی ریاست این هیات تا سال 1404 ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از اتفاقات اردیبهشت ماه سال 1399 که فدراسیون فوتبال رای به برکناری رییس پیشین این هیات یعنی کریم بهرامی داد و پس از معرفی قدرت الله باقری به عنوان سرپرست این هیات ورزشی از تیرماه همان سال، اکنون موعد انتخابات این هیات ورزشی رسیده است.

بر اساس ماده 21 اساسنامه هیات های فوتبال استان ها و با توجه به مقررات انتخاباتی و دستورا لعمل های برگزاری مجمع عمومی هیات فوتبال استان قم و مستند به مصوبه سیزدهم اردیبهشت امسال هیات رییسه این هیات، مجمع عمومی انتخاباتی هیات فوتبال استان قم برای انتخاب پست های هیات رییسه به زودی برگزار خواهد شد.

بر همین اساس ثبت نام ها از نامزدهای پست های هیات رییسه هیات فوتبال قم از 21 تا 29 اردیبهشت ماه انجام گرفت، در حالی که هیات رییسه هیات شامل چهار نفر اعم از رییس هیات، دو نفر نایب رییس شامل نایب رییس اول و نایب رییس بانوان و  یک عضو از بین مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر استان است.

بر این اساس هر یک از نامزدهای پست ریاست باید دو نفر را به عنوان نامزدی نایب رییس اول و بانوان معرفی کنند، همچنین مدت زمان مسوولیت رییس هیات، نواب ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 12 کاندیدا برای ریاست هیات فوتبال قم

رقابت 12 کاندیدا برای ریاست هیات فوتبال قم