مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 11:202021-05-27سياسي

انتخاب 400 نفر به عنوان دیده بان پیشگیری از تخلف انتخاباتی


دادستان شهرستان بابل از انتخاب 400 نفر به عنوان دیده بان پیشگیری از تخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: از یک ماه گذشته کمیته پیشگیری از جرائم انتخابات در مجموعه دادگستری شهرستان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت الاسلام ملاکریمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از یک ماه گذشته کمیته پیشگیری از جرائم انتخابات در مجموعه دادگستری شهرستان تشکیل و در همین راستا شعبه ویژه به تخلفات انتخاباتی در مجموعه دادسرا و دادگاه تشکیل شد.

وی افزود: برخی ها قبل از کلید خوردن تبلیغات انتخاباتی رسمی شروع به تبلیغات غیررسمی کردند که این امر موجب سواستفاده هایی شد، اگر مشاهده شود از سوی لیدرهای کاندیداها خرید و فروش رای صورت بگیرد جرم است و برخورد صورت خواهد گرفت.

ملاکریمی در ادامه با بیان اینکه در شورای شهر و روستا افراد خوبی تایید شدند که امیدواریم انتخابات خوبی در این دوره رقم بخورد خاطرنشان کرد: تمام تشکیلات مقام قضایی در اجرای درست برگزار شدن انتخابات است و ما در حوزه پیشگیری تخلف انتخاباتی را رصد می کنیم.

دادستان شهرستان بابل با بیان اینکه حضور مجریان انتخابات در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است، افزود: نظرسنجی انتخابات در فضای مجازی باید از منابع رسمی باشد و حضور حداکثری باید از روی قانون صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 400 نفر به عنوان دیده بان پیشگیری از تخلف انتخاباتی

انتخاب 400 نفر به عنوان دیده بان پیشگیری از تخلف انتخاباتی