مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 10:202021-05-27اقتصادي

خیران 17 میلیارد ریال به بهزیستی استان سمنان کمک کرد


مدیرکل بهزیستی سمنان بابیان اینکه خیران استان 17 میلیارد ریال طی ماه رمضان به بهزیستی کمک کردند، گفت: جذب مشارکت و تامین نیازهای اساسی مددجویان بدون همراهی خیران ناممکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا ایزد پور بعدازظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری به میزبانی اداره کل بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه خیران 17 میلیارد ریال در ماه رمضان به بهزیستی استان سمنان کمک کردند، ابراز داشت: در پویش همدلی ماه مبارک رمضان مبلغ 14 میلیارد و شش صد و چهل دو میلیون 811 هزار و 890 ریال در بخش دولتی و غیر دولتی جمع آوری شده است.

وی افزود: در پایان ماه مبارک رمضان امسال نیز مبلغ دو میلیارد و هشتصد و هشتادوهشت میلیون و 54 هزار و 750 ریال زکات فطریه و کفاره توسط بخش دولتی و غیردولتی تحت نظارت جذب سازمان بهزیستی استان سمنان شده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه عید فطر سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 937 میلیون و 889 هزار ریال مساعدت در بخش فطریه و کفاره جذب شده است، ابراز داشت: در قالب کمک هزینه معیشتی به تعداد 692 نفر، بسته های اقلام معیشتی به تعداد 384 نفر، هزینه نان به تعداد دو هزار و 586 نفر و سایر موارد به تعداد 119 نفر پرداخت شده است.

ایزد پور ضمن بیان اینکه با توجه به اعتبارات محدود، جذب مشارکت و تأمین نیازهای اساسی مددجویان بدون همراهی خیران و تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران 17 میلیارد ریال به بهزیستی استان سمنان کمک کرد

خیران 17 میلیارد ریال به بهزیستی استان سمنان کمک کرد