مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 10:052021-05-27اقتصادي

کرونا اتوبوس ها را به جابجایی کالا کشانده است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به همه گیری کرونا و اثرات سوء آن بر وضعیت اقتصادی رانندگان گفت: هم اکنون به علت ویروس کرونا با کاهش مسافر مواجه هستیم و بسیاری از اتوبوس ها کالا جابه جا می کنند.

- ایسنا/سمنان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به همه گیری کرونا و اثرات سوء آن بر وضعیت اقتصادی رانندگان گفت: هم اکنون به علت ویروس کرونا با کاهش مسافر مواجه هستیم و بسیاری از اتوبوس ها کالا جابه جا می کنند.

احسان منصورکیایی در جلسه بررسی مشکلات حوزه حمل ونقل که با حضور معاون استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به کاهش درآمد رانندگالن اظهار کرد: این در حالی است که قیمت لوازم یدکی افزایش پیدا کرده است.

وی از بررسی مشکلات رانندگان و تلاش برای رفع آنها با همکاری دو صنف انجمن رانندگان و شرکت های حمل و نقل خبر داد و افزود: متاسفانه وامی که برای شرکت های حمل و نقل در زمان کرونا تصویب شده بود، پرداخت نشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خواستار همکاری بیشتر دستگاه ها با اقشار مختلف مردم و خصوصا رانندگان در دوران کرونا شد و تصریح کرد: گرفتن اجاره غرفه ها توسط شهرداری ها در زمان کرونا مشکل بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا اتوبوس ها را به جابجایی کالا کشانده است

کرونا اتوبوس ها را به جابجایی کالا کشانده است