مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 10:002021-05-27بين الملل

سفیر فرانسه در رژیم صهیونیستی احضار شد


در پی اظهارات اخیر وزیر خارجه فرانسه مبنی بر آپارتاید خواندن ماهیت رژیم صهیونیستی، سفیر این کشور در تل آویو به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی احضار شد.

- به نقل از جروزالیم پست، در پی افزایش تنش های سیاسی میان پاریس و تل آویو بر سر اظهارات اخیر وزیر خارجه فرانسه، اریک دنون سفیر فرانسه در تل آویو به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی احضار شد.

بر اساس این گزارش، گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با سفیر فرانسه در تل آویو، اظهارات ژان ایو لودریان مبنی بر مشاهده عناصر رژیم آپارتاید در اسراییل، این اظهارات را غیر قابل قبول و بی اساس خواند و مدعی شد که چنین سخنانی به دور از واقعیت بوده و تل آویو تمامی آنها را رد می کند.

اشکنازی در این دیدار مدعی شد: اسراییل انتظار دارد که دوستان تل آویو اظهارات غیر مسئولانه ای نداشته باشند که منجر به تقویت تندروها و اقدامات ضد اسراییلی شود.

لازم به ذکر است ژان ایو لودریان در اظهارات اخیر خود در انتقاد از رژیم صهیونیستی گفته بود: این تنش ها به وضوح نشان دهنده این است هر راه حلی به جز راه حل دو دولتی، به معنای شاهد بودن وجود یک حکومت آپارتاید برای بلند مدت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر فرانسه در رژیم صهیونیستی احضار شد

سفیر فرانسه در رژیم صهیونیستی احضار شد