مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 09:402021-05-27اجتماعي

همدان گرم می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: با خروج سامانه بارشی و کاهش ابرناکی هوا بیشینه دمای هوا طی هفته آینده تا 34 درجه سانتیگراد بالای صفر افزایش خواهد داشت.

- محمدحسن باقری شکیب  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از کاهش فعالیت موج ناپایدار محلی و افزایش دمای هوای در اکثر نقاط استان طی سه روز آینده  خبر داد و اضافه کرد: این افزایش دما بین 4 تا 6 درجه سانتی گراد خواهد بود.

وی با بیان اینکه بر اساس داده ها و نقشه های هوایی آسمان اکثر نقاط استان در 24 ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با غبار محلی و وزش باد پیش بینی می شود افزود: روزهای اول هفته آینده با ایجاد پدیده همرفتی و تشکیل ابرهای محلی شاهد بارش موقت و رگبار پراکنده باران در برخی از نقاط استان هستیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با تأکید بر اینکه در برخی ساعات بعدازظهر سرعت وزش باد به صورت مقطعی افزایش خواهد داشت یادآور شد: با خروج سامانه بارشی و کاهش ابرناکی هوا بیشینه دمای هوا طی هفته آینده تا 34 درجه سانتیگراد بالای صفر افزایش خواهد داشت.

 وی با اشاره به اینکه بیشینه و کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته بین 28 و 9 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته شهرستان بهار با 29 درجه سانتیگراد و گل تپه با 8 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان گرم می شود

همدان گرم می شود