مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 09:352021-05-27اقتصادي

ایرانسل با 5G به تحول در صنعت گیم ایران کمک می کند


در نشست تخصصی و هم اندیشی فعالان صنعت گیم به میزبانی ایرانسل، ظرفیت های شبکه 5G ایرانسل در توسعه صنعت گیم ایران تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی ، رشد 20 درصدی در صنعت گیم در حوزه بین الملل رخ داده و در ایران نیز طبق گزارش کافه بازار، درآمد بازی های موبایلی بیش از 70 درصد افزایش پیدا کرده است.

از طرفی با توجه به جمعیت جوان کشور که حدود 30 میلیون گیمر در آن وجود دارد، به نظر می آید صنعت گیم داخلی از این پتانسیل بزرگ، حدود 10 تا 20 درصد از ارزش بازار را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد:درنتیجه جای کار بسیاری در این صنعت وجود دارد، از جمله طراحی و توسعه بازی ها، تعیین مدل های درآمدی، مشوق هایی که دولت می تواند در نظر بگیرد، گسترش مراکز تخصصی رشد و شتابدهی توسعه بازی و … .

وی در ادامه با توضیح زیرساخت های ایرانسل برای توسعه صنعت گیم گفت: ما به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، علاقه داریم تا در این حوزه ورود کرده و تا جایی که امکان دارد از صنعت گیم ایران حمایت کنیم.

شاید ایرانسل تا کنون تخصص و امکان نقش آفرینی در صنعت گیم را نداشته است، اما به عنوان یک توانمندساز می توانیم در این صنعت حضور داشته باشیم.

ما زیرساخت بزرگی داریم که در اقصی نقاط کشور گسترش پیدا کرده است و جامعه جوانی از سرویس های ما استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانسل با 5G به تحول در صنعت گیم ایران کمک می کند

ایرانسل با 5G به تحول در صنعت گیم ایران کمک می کند