مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 09:352021-05-27سياسي

چه اشکال دارد وزیر اقتصاد، یک کارآفرین موفق باشد؟


یک کارشناس حوزه کار ضرورت نگاه دولت بعد به مقوله تولید و اشتغال و اهمیت دادن به جایگاه کارآفرینان را مورد تاکید قرار داد و به رییس جمهور آینده توصیه کرد کشور را قبیله ای و با نگاه تنگ نظرانه اداره نکند، - یک کارشناس حوزه کار ضرورت نگاه دولت بعد به مقوله تولید و اشتغال و اهمیت دادن به جایگاه کارآفرینان را مورد تاکید قرار داد و به رییس جمهور آینده توصیه کرد کشور را قبیله ای و با نگاه تنگ نظرانه اداره نکند، از ارتباط و مراوده یکطرفه با چند کشور بپرهیزد و در بحث ارتباطات بین المللی اصل موازنه را رعایت کند.

حمید نجف در گفت وگو با ایسنا، بر لزوم حرکت دولت آینده به سمت تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: نگاه دولت آینده باید نگاه مبتنی بر تولید باشد تا اشتغال در کشور رونق بگیرد و چرخ کارخانه ها به گردش درآید.

ما دولت وارداتچی نمی خواهیم و اگر تاکید می کنیم که افراد کارآفرین در کنار دولت قرار گیرند به این دلیل است که هر کسی که نگاه تولید محور داشته باشد به اشتغال مملکت هم توجه می کند.

وی ادامه داد: چه اشکالی دارد که وزیر اقتصاد یا صنعت، معدن و تجارت یا معاونت اقتصادی یک وزارتخانه در دولت آینده یک کارآفرین موفق باشد؟رییس جمهور بعد می تواند کارآفرینان خصوصی را که هزاران شغل در کشور ایجاد کرده اند به عنوان وزیر معرفی کند و از تخصص و تجربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه اشکال دارد وزیر اقتصاد، یک کارآفرین موفق باشد؟

چه اشکال دارد وزیر اقتصاد، یک کارآفرین موفق باشد؟