مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 09:302021-05-27ورزشي

درخواست مسئولان شهرستان ها برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به تعدد پیست های موتورسواری و اتومبیلرانی استان، گفت: با این وجود بیشتر مسئولان درجه یک شهرستان ها درخواست احداث پیست دارند، - ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به تعدد پیست های موتورسواری و اتومبیلرانی استان، گفت: با این وجود بیشتر مسئولان درجه یک شهرستان ها درخواست احداث پیست دارند، چراکه ظرفیت استان در این دو رشته بسیار زیاد است.

سیدمحمدطباطبایی امروز (پنجشنبه- 6 خردادماه ) در مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، اظهار کرد: امیدواریم در راستای برگزاری مجمع بتوانیم آنچه از اهداف و برنامه های فدراسیون است را، اجرایی کنیم.

با توجه به جذابیت های موتورسواری و اتومبیلرانی این رشته بیشترین مخاطب را در کشور و اصفهان دارد.

وی افزود: برگزاری مسابقات زیرمجموعه این فدراسیون می تواند مخاطبان زیادی را به ویژه در جوانان و نوجوانان به سمت خود داشته باشد، کشش این رشته در بین خانواده ها، بانوان و تمام رده های سنی می تواند در بحث ایجاد سلامت و نشاط اجتماعی موفق عمل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: استان اصفهان با توجه به تعدد پیست هایی که در استان ها داریم و همچنین علاقمندان زیاد آن، امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف اداره کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مسئولان شهرستان ها برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی

درخواست مسئولان شهرستان ها برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی