مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 09:002021-05-27دانش

تدوین سه ردیف مستقل در بودجه آموزش عالی برای خیرین


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تدوین سه ردیف مستقل در بودجه آموزش عالی برای خیرین توسط دولت خبر داد.

- معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تدوین سه ردیف مستقل در بودجه آموزش عالی برای خیرین توسط دولت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدتقی نظرپور در آیین افتتاح سالن مطالعه خیرساز دانشگاه حکیم سبزواری، با اشاره به رویکرد وزارت علوم جهت استفاده از ظرفیت های خیرین در آموزش عالی گفت: دولت سه ردیف را در حوزه آموزش عالی برای خیرین اختصاص داده که این ردیف ها متناسب با نوع همکاری خیرین در سه محور عمرانی و تجهیز اماکن آموزشی، پژوهشی و آموزشی است.

وی افزود: هم اکنون در کشور 17 میلیون مترمربع فضاهای آموزشی وجود دارد که یک میلیون متر مربع این فضاها با مشارکت خیرین ساخته شده است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با تاکید بر اینکه ظرفیت حضور خیرین بیش از این است، تصریح کرد: متاسفانه تاکنون نتوانستیم از ظرفیت خیرین در آموزش عالی حداکثر استفاده را ببریم و این اشکال از خود ما بوده است.

نظرپور با اشاره به قدم های خوبی که خیرین در آموزش و پرورش برداشته اند، افزود: باید بتوانیم تجربه خوبی را که خیرین در آموزش و پرورش رقم زدند در حوزه آموزش عالی نیز تکرار کنیم و از کمک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سه ردیف مستقل در بودجه آموزش عالی برای خیرین

تدوین سه ردیف مستقل در بودجه آموزش عالی برای خیرین