مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 07:452021-05-27ورزشي

هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس سال ها مغفول بود


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با انتقاد از وضعیت موجود هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس، گفت: با توجه به زیرساخت های این هیئت، امکانات و نیروی انسانی موجود تناسبی با هم ندارند و در این سال ها توجهی به هیئت نشده است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با انتقاد از وضعیت موجود هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس، گفت: با توجه به زیرساخت های این هیئت، امکانات و نیروی انسانی موجود تناسبی با هم ندارند و در این سال ها توجهی به هیئت نشده است.

سیدمحمد طباطبایی امروز (پنجشنبه- 6 خرداد ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان، اظهار کرد: هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس از نظر زیر ساخت و توانمندی تناسبی با هم ندارد.

وی افزود: از نظر امکانات و نیروی انسانی با وجود اینکه سال ها از راه اندازی رشته های زیر مجموعه آن می گذرد؛ اما توجه زیادی به آن نشده است، تنها نکته مثبت، ورود باشگاه های خصوصی و نیروی انسانی بوده که توانسته موفق عمل کند و امروز ورزشکاران و مربیان خوبی داریم که باید با ساماندهی و همدلی از ظرفیت آنها استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به ظرفیت شهرستان ها، اظهار کرد: متاسفانه در این سال ها ظرفیت و پتانسیل موجود در شهرستان ها مغفول مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس سال ها مغفول بود

هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس سال ها مغفول بود