مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 07:152021-05-27سياسي

ساخت2 هزار واحد مسکونی برای محرومین در قزوین


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گفت: از سال های 98 و 99 ، یکصد هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در کل کشور در حال ساخت و ساز است که سهم استان قزوین از این عدد 2هزار واحد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز (پنج شنبه) با حضور حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن، آیین افتتاح مجموع 24 واحدی محرومین اقبالیه برگزار شد.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد در این مراسم با بیان این که بنیاد مسکن به دستور امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی در جهت رفع مشکلات مسکن نیازمندان و محرومین شکل گرفته است، گفت: به بنیاد مسکن علاوه بر امورات اداری، دو ماموریت مهم و اساسی از طرف مقام معظم رهبری واگذار شده است که یکی ساخت مسکن برای محرومین در اولویت و دیگری هم تعمیر و بازسازی ساختمان های مسکونی است که در اثر بلایای طبیعی آسیب دیده اند.

وی در رابطه با ساخت مسکن برای محرومین عنوان کرد: از سال های 98 و 99 ، یکصد هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در کل کشور در حال ساخت و ساز است که سهم استان قزوین از این عدد 2 هزار واحد است.

روحانی نژاد در رابطه با 125 واحد مسکونی که در شهر های استان قزوین ساخته می شود گفت: تا به امروز 125 واحد مسکونی علاوه بر 2000 واحدی که به استان قزوین تعلق دارد در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان دولت دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت2 هزار واحد مسکونی برای محرومین در قزوین

ساخت2 هزار واحد مسکونی برای محرومین در قزوین