مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 07:152021-05-27بين الملل

«انگاره های میان فرهنگی مردم آمریکا از مردم ایران» کتاب شد


کتاب «انگاره های میان فرهنگی مردم آمریکا از مردم ایران» نوشته احسان شاه قاسمی توسط انتشارات لوگوس منتشر شد.

- ، در چهار دهه گذشته روابط ایران و آمریکا پیوسته با تنش همراه بوده و هر بار که رسانه ها به این دو کشور می پردازند، مخاطب آماده می شود مقامات سیاسی دو کشور را در حال تهدید یکدیگر ببیند.

اما، در پشت سیاست، مردم ایران و آمریکا چه نگاهی به یکدیگر دارند؟ کتاب انگاره های میان فرهنگی مردم آمریکا از مردم ایران نخستین پژوهشی است که از صدها نفر از مردم آمریکا در کل این کشور درباره نگرش آن ها به مردم و فرهنگ ایران سوال می پرسد و پاسخ های دست اول آن ها را پس از انجام یک تحلیل مفصّل، ارائه می کند.

همچنین، نویسنده با رهگیری دویست سال تاریخ روابط فرهنگی ایران و آمریکا نشان می دهد که چگونه نخستین روابط ایران و آمریکا نه سیاسی، که میان- فرهنگی بود و ریشه های این رابطه چگونه تا ایران امروز ما امتداد یافته است.

این کتاب ممکن است، علاوه بر عموم مخاطبان علاقمند، برای پژوهشگران ارتباطات و رسانه ها، علوم سیاسی، تاریخ روابط ایران و آمریکا، و تاریخ میسیونری آمریکا در ایران نیز جالب باشد.

احسان شاه قاسمی در حوزه های مختلف ارتباطات کارهای منتشر شده دارد که از جمله این حوزه ها می توان به ارتباطات بین فرهنگی، مطالعات فضای مجازی و مطالعات رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انگاره های میان فرهنگی مردم آمریکا از مردم ایران» کتاب شد

«انگاره های میان فرهنگی مردم آمریکا از مردم ایران» کتاب شد