مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 07:152021-05-27اجتماعي

گام بلند اوقاف اسدآباد برای شکست کرونا و توسعه ی سلامت همگانی


رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد از گام بلند اوقاف شهرستان اسدآباد برای شکست کرونا و توسعه ی سلامت همگانی خبر داد.

- ابوذر عباسی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: یکی از موقوفات مهم استان همدان موقوفه ی مرحوم بکایی است که نیت او شامل گسترش سلامت جامعه و برگزاری مراسم مذهبی به نیت امامان معصوم است.

وی ادامه داد: به تازگی از محل درآمدهای این موقوفه 20 عدد کپسول هوا به مبلغ پنجاه میلیون تومان تهیه و در اختیار بیماران بهبود یافته ی کرونایی این شهرستان قرار گرفته است.

عباسی تصریح کرد: همچنین اداره اوقاف اسدآباد با استفاده از اراضی موقوفه ی در این شهرستان و به منظور توسعه و گسترش سلامت همگانی برای مردم اسدآباد زمینی به مساحت 3000 متر را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به منظور ساخت یک بیمارستان مجهز اختصاص داده است.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد اضافه کرد: امور مقدماتی ساخت این بیمارستان در بلوار سید جمال الدین آغاز شده و تاکنون مبلغ 5 میلیارد تومان به این منظور تخصیص داده شده است.

وی مطرح کرد: موقوفات و بقاع متبرکه در استان همدان طی سال گذشته بیش از 13 میلیارد تومان به بهداشت و سلامت عمومی استان همدان کمک کرده اند و پس از دانشگاه علوم پزشکی در راس فرآیند مبارزه با کرونا قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند اوقاف اسدآباد برای شکست کرونا و توسعه ی سلامت همگانی

گام بلند اوقاف اسدآباد برای شکست کرونا و توسعه ی سلامت همگانی