مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 07:102021-05-27سياسي

دشمن برای کاهش مشارکت مردم ایران در انتخابات برنامه دارد


سخنگوی سپاه پاسداران یکی از بزنگاه های جدی رسانه های خارجی را موسم انتخابات عنوان کرد و گفت: انتخابات ایران بهار رسانه های بیگانه است و دشمن برای کاهش مشارکت مردم برنامه دارد.

- ، سردار رمضان شریف در دیدار با فعالان رسانه ای و فضای مجازی تبریز با بیان اینکه هر رسانه ای به دنبال هدفی است، اظهار کرد: از اول انقلاب موضع رسانه های خارجی نسبت به جمهوری اسلامی مشخص است و هر بار با مطالب جدید اقدامات خود علیه ایران را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی بسیار گسترده است و ما هیچ تسلطی بر اینترنت نداریم، از خانواده ها خواست که مراقب فرزندان خود در فضای مجازی به خصوص در ایام آموزش از طریق این فضا باشند.

سردار شریف با بیان اینکه دشمن همواره با موضوعاتی از قبیل پشیمانی مردم از انقلاب، نداشتن آینده روشن و بحرانی بودن شرایط به دنبال مأیوس کردن مردم از نظام است، گفت: نباید داشته های چهل ساله مان را با خبرسازی های دروغین به ثمن بخس بفروشیم.

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه نباید در دام برخی رسانه ها بیافتیم، خاطرنشان کرد: رسانه های ما باید در عین تسلط بر موضوع کاری و انتشار اخبار، حرمت و آبروی افراد را نیز در نظر بگیرند و نباید در رسانه به اشخاص تهمت بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن برای کاهش مشارکت مردم ایران در انتخابات برنامه دارد

دشمن برای کاهش مشارکت مردم ایران در انتخابات برنامه دارد