مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 07:002021-05-27اقتصادي

جریمه 570 میلیاردی متخلفان مرغ در استان فارس


از ابتدای امسال با تشکیل 370 پرونده برای رسیدگی به تخلفات مرغ در فارس متخلفان 570 میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

- ، غلامرضا سالاری با اشاره به وضعیت نظارت و رسیدگی به مشکلات توزیع مرغ در استان فارس افزود: در چند ماه گذشته شاهد نوساناتی در قیمت مرغ بودیم که این موضوع گلایه مندی شهروندان را در پی داشته است.

وی یادآور شد: از بدو التهابات بازار مرغ، تعزیرات حکومتی استان بطور جدی به این موضوع ورود کرده و ضمن اعمال جریمه های سنگین برای متخلفین، با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت که متولی نظارت در این حوزه هستند اقدام به برگزاری گشت های مشترک بازرسی از مرغداری ها، کشتارگاه ها و واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ کرده است.

سالاری از تشکیل 370 پرونده برای رسیدگی به تخلفات مرغ از ابتدای سال خبر داد و اضافه کرد: بالغ بر 570 میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفین این پرونده ها اعمال شده و علاوه بر این احکامی همچون نصب پارچه تخلف نیز صادر و اجرا شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس بخشی از مشکلات بوجود آمده را متوجه مرغداری ها دانست و اظهار داشت: طبق بررسی های به عمل آمده برخی از مرغداری های استان سهمیه نهاده دولتی را دریافت ولی به میزان اعلامی اقدام به جوجه ریزی نکرده اند که برای رسیدگی به تخلفات این مرغداری ها نیز پرونده تعزیراتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 570 میلیاردی متخلفان مرغ در استان فارس

جریمه 570 میلیاردی متخلفان مرغ در استان فارس