مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-27ورزشي

بی توجهی به کسوت و افتخار در معرفی نماینده ورزشکاران و مربیان در مجمع زورخانه ای


تعدادی از ورزشکاران و مربیان شاخص ورزش های زورخانه ای از نحوه انتخاب نمایندگان مربیان و ورزشکاران در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های زورخانه ای انتقاد کردند و خواستار توجه به شایسته سالاری در اینباره شدند.

- تعدادی از ورزشکاران و مربیان شاخص ورزش های زورخانه ای از نحوه انتخاب نمایندگان مربیان و ورزشکاران در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های زورخانه ای انتقاد کردند و خواستار توجه به شایسته سالاری در اینباره شدند.

مرتضی هاشمی مربی تیم ملی زورخانه ای در مسابقات جهانی بجنورد، در گفتگو با ایسنا با اشاره به انتشار لیست اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های زورخانه ای، گفت: بنده علاوه بر مربیگری تیم ملی و کسب عنوان قهرمانی جهان، در عرصه بین المللی نیز مربی گری کشورهایی چون هند، بنگلادش و نپال را بر عهده داشتم و همچنین در رقابت های لیگ برتر سرمربی تیم های مختلف بوده ام.

وی افزود: علی رغم اینکه طی دو دهه گذشته به عنوان مربی تیم استان اصفهان هر ساله حائز عناوین برتر کشور شده ام اما متاسفانه بنده نیز مانند سایر مربیان سازنده کشور از حضور در مجمع انتخابات فدراسیون حذف شده ام و در جاییکه بسیاری از چهره های شاخص و پرافتخار مربی گری ورزش های زورخانه ای همچون علی رضا غلامی، محسن گلستانی زاده، رضا سالاری، حجت رشیدزاده، محمدحسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به کسوت و افتخار در معرفی نماینده ورزشکاران و مربیان در مجمع زورخانه ای

بی توجهی به کسوت و افتخار در معرفی نماینده ورزشکاران و مربیان در مجمع زورخانه ای