مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:402021-05-27سياسي

دیوار نقاشی شده کودکان اوتیسمی آبادان ثبت فرهنگی می شود


رییس اداره بهزیستی آبادان بر حمایت از مبتلایان به بیماری اوتیسم تأکید کرد و گفت: دیوار نقاشی شده کودکان اوتیسمی آبادان ثبت فرهنگی خواهد شد.

- خبرنگار مهر ، به برگزاری مراسم رنگ آمیزی و نقاشی دیوار توسط کودکان اوتیسم در شهرستان آبادان اشاره کرد و گفت: اصلی ترین هدف از اجرای این مراسم این است که افراد مبتلا به اوتیسم توانمندسازی و از سوی جامعه پذیرش شوند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی از وجود بیماری اوتیسم به سایر افراد جامعه از دیگر اهداف این مراسم است، عنوان کرد: بسیاری از انسان ها از این بیماری بی اطلاع هستند به عنوان مثال بعضی از افراد حاضر در این مراسم از بیماری اوتیسم بی خبر بودند.

رییس اداره بهزیستی آبادان بیان کرد: طول دیوار 30 متر است که توسط 20 کودک مبتلا به اوتیسم نقاشی شده که پس از ثبت به عنوان اثر فرهنگی در شهرستان آبادان شناخته خواهد شد.

شجاعی با بیان اینکه طبق آمار رسیده از هر 59 کودک متولد شده یک نفر به بیماری اوتیسم مبتلا می شود، گفت: در شهرستان آبادان یک مرکز آموزشی اوتیسم با ظرفیت 40 نفر وجود دارد که آموزش های لازم را به صورت رایگان به کودکان مبتلا به این بیماری یاد می دهد.

رییس اداره بهزیستی آبادان اظهار کرد: این برنامه فرهنگی با مشارکت و همکاری سازمان سیما و منظر فضای سبز شهری شهرداری آبادان و همچنین مؤسسه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوار نقاشی شده کودکان اوتیسمی آبادان ثبت فرهنگی می شود

دیوار نقاشی شده کودکان اوتیسمی آبادان ثبت فرهنگی می شود