مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:252021-05-27سياسي

سوءاستفاده ابزاری از اقوام و مذاهب در جهت اهداف انتخاباتی، جرم است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان با اشاره به جرائم انتخاباتی گفت: سوءاستفاده و بهره برداری ابزاری از اقوام، فرق و مذاهب در جهت اهداف انتخاباتی باید در اولویت جرایم انتخاباتی قرار گیرند.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان با اشاره به جرائم انتخاباتی گفت: سوءاستفاده و بهره برداری ابزاری از اقوام، فرق و مذاهب در جهت اهداف انتخاباتی باید در اولویت جرایم انتخاباتی قرار گیرند.

سیدمهدی قویدل در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان جیرفت با اشاره به دستورالعمل اجرایی بخشنامه انتخاباتی، اظهار کرد: اعضای ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی بایستی به منظور هماهنگی، برنامه ریزی و پیگیری به موقع وقایع انتخاباتی اخبار و اطلاعات مهم مربوط به انتخابات را به صورت روزانه و سایر اخبار، اطلاعاتی و آمار غیرفوری را به صورت هفتگی به دبیرخانه ستاد مرکزی ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه ستادهای استانی و شهرستانی نیز باید حداقل هر 10 روز یک جلسه عادی برگزار کنند، افزود: به منظور هماهنگی، همکاری و پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی، ضرورت دارد برگزاری جلسات مشترک با مسئولین احزاب، گروه ها، ستادهای انتخاباتی و شخصیت های حقیقی و حقوقی مؤثر در انتخابات، در دستور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءاستفاده ابزاری از اقوام و مذاهب در جهت اهداف انتخاباتی، جرم است

سوءاستفاده ابزاری از اقوام و مذاهب در جهت اهداف انتخاباتی، جرم است