مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:402021-05-27بين الملل

بایدن: هنوز منشا شیوع کرونا مشخص نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا چهارشنبه گفت میان جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره 2 نظریه مربوط به شیوع ویروس کرونای جدید در دنیا اختلاف نظر وجود دارد.

- رییس جمهور آمریکا چهارشنبه تصریح کرد دستگاه های اطلاعاتی کشورش درباره منشأ ویروس کرونا اختلاف نظر دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا چهارشنبه گفت میان جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره 2 نظریه مربوط به شیوع ویروس کرونای جدید در دنیا اختلاف نظر وجود دارد.

رییس جمهور آمریکا در بیانیه ای که چهارشنبه منتشر شده به اینکه این دو نظریه، مشخصاً چه نظریه هایی هستند اشاره ای نکرده است.

با این وجود، بایدن در این بیانیه تصریح کرده دستور داده درباره منشأ شیوع کرونا از جمله اینکه این ویروس بر اثر تماس انسان با یک حیوان مبتلا ایجاد شده یا بر اثر یک تصادف آزمایشگاهی ، بررسی های لازم انجام شود.

رییس جمهور آمریکا درباره اینکه آیا دستگاه های اطلاعاتی آمریکا در حال بررسی این دو گزینه به عنوان منشأ های احتمالی ویروس هستند یا خیر توضیحی ارائه نکرده است.

رییس جمهور آمریکا گفته گروهی از اعضای جامعه اطلاعاتی آمریکا به سمت یک سناریو گرایش دارند در حالی که گروه دیگر به یک نظریه دوم اعتقاد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: هنوز منشا شیوع کرونا مشخص نیست

بایدن: هنوز منشا شیوع کرونا مشخص نیست