مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-27سياسي

زمینه های اشتغال با حذف ربا ایجاد می شود


با حذف ربا می توان زمینه های اشتغال را ایجاد کرد؛ آنچه به نام ربا مطرح است، همان کارکرد را امروز بانک ها با عنوان بهره دارند و هر جا صحبت از سود در بانکداری می شود همان بهره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اولین نشست از سلسله نشست های اقتصادنا و انتخابات با موضوع معیشت؛ مطالبه قانونی مردم از دولت آینده به همت هیئت اندیشه ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی معاونت پژوهش مجازی برگزار شد.

حسن سبحانی در این نشست با بیان اینکه علت اجرا نشدن برخی از قوانین اساسی شامل تامین اجتماعی، آموزش و پرورش، مسکن و اشتغال که دولت ها برای رسیدن به این امور موظف هستند که همه امکان خود را به کار گیرند، گفت: ارکان قدرت که در قانون اساسی وظایفی دارند؛ باید به گونه ای سازوکاری را طراحی کنند که باهم، متناسب با هم و مقدم بر کارهای یکدیگر، امور کشور را به پیش ببرند تا حقوق ملت عملیاتی شود که به نظر می رسد از این مهم غفلت شده است.

استاد اقتصاد دانشگاه تهران با بیان اینکه به تاخیر افتادن جریان اصلاحات اقتصادی حداقل آن چیزی است که تاکنون به وجود آمده است، ابراز کرد: با حذف ربا می توان زمینه های اشتغال را ایجاد کرد؛ آنچه به نام ربا مطرح است، همان کارکرد را امروز بانک ها با عنوان بهره دارند و هر جا صحبت از سود در بانکداری می شود همان بهره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های اشتغال با حذف ربا ایجاد می شود

زمینه های اشتغال با حذف ربا ایجاد می شود