مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-27اقتصادي

البرز و زنجان تجربیات خود در حوزه مشاغل خانگی را به اشتراک می گذارند


جلسه به اشتراک گذاری تجربیات استان البرز در زمینه مشاغل خانگی با مسئولان اداره کار و جهاد دانشگاهی استان زنجان برگزار شد.

- ایسنا/البرز جلسه به اشتراک گذاری تجربیات استان البرز در زمینه مشاغل خانگی با مسئولان اداره کار و جهاد دانشگاهی استان زنجان برگزار شد.

ابراهیم شادمهر مدیر امور اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در این جلسه ضمن اشاره به فرایند انجام کار و جلسات مختلفی که از سال 98 تشکیل شده گفت: این طرح عملا از ابتدای سال گذشته وارد فاز اجرا شد و دوستان ساختارشکنانه و با در نظر گرفتن اولویت های استان کار را اجرایی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شادمهر افزود: در شروع کار آقای قاسم پور مدیر اجرایی طرح ساماندهی مشاغل خانگی در البرز، اطلاعات تمام کسانی که برای مجوز اقدام کرده بودند را از ما گرفتند و با تمام آن ها تماس گرفته و برای بخش عمده ای از آن ها برنامه ریزی شد.

وی گفت: با صاحب نظران در دانشگاه ها، مراکز مهم علمی، فرهنگی، اقتصادی و تولیدی جلساتی برگزار کردیم و همچنین آمارهایی از میزان فعالیت در حوزه های مختلف بدست آوردیم.

جلسات منظم و خوبی با پیشرانان حوزه های مختلف مشاغل خانگی داشتیم که این جلسات از سمت پیشرانان بسیار چالشی و مطالبه گرانه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز و زنجان تجربیات خود در حوزه مشاغل خانگی را به اشتراک می گذارند

البرز و زنجان تجربیات خود در حوزه مشاغل خانگی را به اشتراک می گذارند