مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-27پزشكي

غربالگری بینایی کودکان در استان قزوین آغاز شده است


معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین گفت: با توجه به شیوع کرونا و به منظور استفاده حداکثری از زمان؛ طرح غربالگری بینایی کودکان سه تا 6 سال در استان قزوین از ادیبهشت آغاز شده و تاپایان سال ادامه دارد.

- ایسنا/قزوین معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین گفت: با توجه به شیوع کرونا و به منظور استفاده حداکثری از زمان؛ طرح غربالگری بینایی کودکان سه تا 6 سال در استان قزوین از ادیبهشت آغاز شده و تاپایان سال ادامه دارد.

زهرا غلامرضایی با اشاره به آغاز غربالگری بینایی کودکان، تصریح کرد: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم و سایر اختلالات بینایی ویژه کودکان سه تا شش سال هرسال در آبان ماه انجام می شد، با توجه به شیوع کرونا و به منظور استفاده حداکثری از زمان؛ در سال جاری غربالگری بینایی از اردیبهشت آغاز می شود.

وی افزود: غربالگری بینایی کودکان بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از اردیبهشت آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد، در حال حاضر مراکز مثبت زندگی به عنوان پایگاه ثابت غربالگری بینایی فعالیت می کنند، با معرفی این مراکز به دانشگاه علوم پزشکی ازاین پس کودکان چهارساله که به پایگاه های بهداشتی مراجعه کنند، جهت غربالگری بینایی به این مراکز ارجاع می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری بینایی کودکان در استان قزوین آغاز شده است

غربالگری بینایی کودکان در استان قزوین آغاز شده است