مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:252021-05-27اقتصادي

ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از 1400 مددجوی کرمانشاهی از طریق کاریابی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ه) استان کرمانشاه گفت: طی سال 99 بیش از 12 میلیارد و 400 میلیون تومان بسته تشویقی به کارفرمایان برای ایجاد یک هزار و 460 فرصت شغلی مددجویی در استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا طاهری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: طی سال 99 حدود یک هزار و 460 فرصت شغلی پایدار از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد شده است.

وی افزود: این نهاد به کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت را به کار گمارند بسته های تشویقی اعطا می کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ه) استان کرمانشاه گفت: با بیان اینکه بسته های تشویقی کارفرمایی شامل پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال متوالی و پرداخت وام های قرض الحسنه تا سقف 50 میلیون تومان به ازای به کارگیری هر مددجو است، تصریح کرد: در سال گذشته این نهاد بیش از 12 میلیارد و 400 میلیون تومان بسته تشویقی به  کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت در استان را به کارگمارده اند پرداخت کرده است.

وی تاکید کرد: از این میزان 11 میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب وام های قرض الحسنه برای به کارگیری 231 مددجو و 900 میلیون تومان نیز به عنوان حق بیمه به منظور ایجاد اشتغال برای حدود هزار و 230 نفر در استان اختصاص داده شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از 1400 مددجوی کرمانشاهی از طریق کاریابی

ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از 1400 مددجوی کرمانشاهی از طریق کاریابی