مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:202021-05-27سياسي

37 زندانی جرایم غیرعمد در شهرری با کمک خیرین آزاد شدند


مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرری گفت: 37 زندانی جرایم غیرعمد در شهرری از ابتدای سال جاری تا کنون با کمک خیرین آزاد شدند.

- ، محسن حسن پور صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید سرزده حسین توکلی کجانی ، معاون استاندار تهران و فرماندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ری از انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری که به مناسبت روز حمایت از خانواده زندانیان و و به منظور حمایت از خانواده زندانیان غیرعمد صورت گرفت با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون با کمک خیرین 37 زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند اظهار داشت: از این تعداد 18 زندانی مرد و 19 زندانی زن بوده اند.

حسن پور افزود: انجمن حمایت از زندانیان علاوه بر زندانیان جرایم غیرعمد برخی از مجرمانی که بار اولشان است مرتکب جرم می شوند و در حوزه مواد مخدر نیستند را هم آزاد می کند و خیران شهرستان ری به طور میانگین برای آزادی هر زندانی در سال حال حدود 20 میلیون تومان کمک کرده اند و مجموعاً طی سال گذشته 223 زندانی جرایم غیرعمد به همت خیران شهرستان ری آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه در سال 99 با تأمین 5 میلیارد و 993 میلیون تومان 223 زندانی جرایم غیرعمد شامل 52 زندانی زن و 171 زندانی مرد توسط خیرین نیک اندیش آزاد شده اند گفت: هدف اصلی این انجمن حمایت از خانواده های زندانیان و جلوگیری از بزه ها و آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 زندانی جرایم غیرعمد در شهرری با کمک خیرین آزاد شدند

37 زندانی جرایم غیرعمد در شهرری با کمک خیرین آزاد شدند