مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-27اقتصادي

کورسوی امید به احیا کارخانه فارسیت/ هیات مدیره جدید آغاز بکار کرد


کارخانه فارسیت دورود حدود یازده سال است که به دلایل مشکلاتی از چرخه تولید خارج شده، هر از گاهی صحبت هایی مبنی بر احیا این واحد تولیدی به گوش می رسد اما تاکنون تحقق پیدا نکرده است.

- خبرگزاری فارس لرستان، کارخانه فارسیت دورود یکی ازواحدهای تولیدی قدیمی در جامعه را هم به دنبال دارد.

مردم  دورود معتقد هستند؛ احیا کارخانه فارسیت با تغییر خط تولید بتواند این ظرفیت خوابیده و رها شده را به مدار تولید برگرداند اما به نظر می رسد امید چندانی به تحقق این خواسته و مطالبه مردم نیست، این درحالی است که احیا ظرفیت های راکد و نیمه فعال می تواند کاهش آمار بیکاری و رونق اقتصادی در استان را به دنبال داشته باشد.

شرکت فارس خوزستان به عنوان سهامدار فارسیت نه تنها برای رفع مشکل این واد تولیدی هیچ تلاشی نکرد بلکه در یک اقدام تمام سهام خود را در فارسیت به فروش رساند، اما نکته جالب توجه در مورد فارسیت عرضه آن در بازار بورس است آن هم زمانی که کارخانه تعطیل است.

در راستای آخرین وضعیت فارسیت فرماندار دورود در نشست مجازی با اصحاب رسانه و در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس با اشاره به اینکه شرکت فارسیت از شرکت های زیرمجموعه شرکت سیمان فارس خوزستان است، عنوان کرد: شرکت فارسیت دورود اواخر سال 90 به دلیل ممنوعیت مواد اولیه آزبست مورد نیاز خطوط تولید وارد بحرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کورسوی امید به احیا کارخانه فارسیت/ هیات مدیره جدید آغاز بکار کرد

کورسوی امید به احیا کارخانه فارسیت/ هیات مدیره جدید آغاز بکار کرد