مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-27ورزشي

قم به قطب گردشگری ایثار و شهادت تبدیل شده است


مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: با تکمیل خانه موزه شهیدان زین الدین تور روایتگری و گردشگری ایثار و شهادت بعد از بیت امام خمینی(ره) به خانه دوم و خانه موزه شهیدان زین الدین رسیده و شهر قم را به قطب گردشگری در این حوزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابوالقاسم مقیمی در دومین هفته طرح ” قم در مسیر تحول و آیین افتتاح موزه شهیدان زین الدین و شهدای لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) از پروژه خانه موزه شهیدان زین الدین ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت خانه موزه اظهار داشت: این خانه سه سال پیش در اختیار شهرداری قم قرار گرفت تا فضایی برای تربیت نسل جوان و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم روند تغییرات ابنیه خانه شهیدان زین الدین را شرح داد و افزود: با در نظر گرفتن الگوی تربیتی انقلاب اسلامی و خط مشی دادن به جوانان در انتخاب فرهنگ انقلابی و شهادت طلبی به دور از دنیاطلبی و همچنین مدیریت انقلابی در تربیت نیروها و جوانان انقلابی محتوای این خانه موزه طراحی شد.

مقیمی با تأکید بر تربیت شهیدان زین الدین بر اساس این سه الگوی انقلابی تصریح کرد: شهیدان زین الدین بر اساس این سه مؤلفه تربیت شده و باید برای تربیت دوباره چنین جوانانی از آن الگوبرداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم به قطب گردشگری ایثار و شهادت تبدیل شده است

قم به قطب گردشگری ایثار و شهادت تبدیل شده است