مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-27اقتصادي

انسداد چاه های غیرمجاز در کرمانشاه با جدیت بیشتری انجام شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: انسداد چاه های غیرمجاز در شهرستان کرمانشاه با جدیت بیشتری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهرام کرمی در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی و حفظ حقوق بیت المال استان کرمانشاه اظهار کرد: کاهش بارندگی های این استان طی سال زراعی جاری، کم شدن آب های سطحی و مصرف بی رویه منابع تحت الارضی مشاهده شده، این در حالی است که روند برخورد با انسداد چاه های غیرمجاز و کشت های پر آب تاکنون رضایت بخش نبوده است.

وی با تأکید بر اینکه به دلیل خشکسالی های پیش رو تمامی دستگاه های متولی باید اقداماتی را در دستور کار قرار دهند، افزود: شرکت آب منطقه ای باید نسبت به انسداد هرچه بیشتر و سریع تر چاه های غیرمجاز اقدام کند و اولویت در برخورد با کسانی باشد که میزان مصرف غیر مجاز آن ها بالا بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: برای پیشگیری از روی آوردن افراد به چاه های غیرمجاز و برداشت بی رویه از آن ها باید تمهیداتی در نظر گرفته و در اعطای مجوزها شرایط تسهیل شود.

وی ادامه داد: طبق گزارش های واصله حدود 15 درصد از چاه های مجاز دارای کنتور هستند که از این مقدار بیشتر آن ها هوشمند نیستند، بنابراین باید نسبت به هوشمندسازی چاه های آب کشاورزی استان کرمانشاه بر اساس اولویت و تفکیک شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد چاه های غیرمجاز در کرمانشاه با جدیت بیشتری انجام شود

انسداد چاه های غیرمجاز در کرمانشاه با جدیت بیشتری انجام شود