مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 04:302021-05-27بين الملل

واکنش وزیر خارجه آمریکا به سخنان روحانی درباره مذاکرات وین


«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در واکنش به سخنان «حسن روحانی» رییس جمهوری ایران، گفت که مطمئن نیست که مذاکرات طرف های برجام در وین در آستانه نتیجه دادن باشد.

- آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در واکنش به سخنان حسن روحانی رییس جمهوری ایران، گفت که مطمئن نیست که مذاکرات طرف های برجام در وین در آستانه نتیجه دادن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر خارجه آمریکا در واکنش به سخنان رییس جمهوری ایران، گفت که مطمئن نیست که مذاکرات طرف های برجام در وین در آستانه نتیجه دادن باشد.

ایلنا به نقل از اسپوتنیک نوشت: آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در واکنش به سخنان حسن روحانی رییس جمهوری ایران، گفت که مطمئن نیست که مذاکرات طرف های برجام در وین در آستانه نتیجه دادن باشد.

وی که با شبکه 12 تلویزیون اسراییل گفت وگو می کرد، با تکرار برخی ادعاهای بی اساس گفت که واشنگتن از این که مذاکرات وین در حال پایان یافتن باشد، اطمینان ندارد چرا که ما به آمادگی تهران برای بازگشت کامل به برجام مشکوک هستیم.

بلینکن در پاسخ به پرسشی درباره سخنان روحانی مبنی بر این که نمایندگان غربی برای لغو تحریم های اصلی علیه ایران توافق کرده اند و اکنون بحث در خصوص برخی نکات جزیی در حال انجام است، گفت: حدس می زنم که در جریان باشید که این مذاکرات غیر مستقیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر خارجه آمریکا به سخنان روحانی درباره مذاکرات وین

واکنش وزیر خارجه آمریکا به سخنان روحانی درباره مذاکرات وین