مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 04:202021-05-27فرهنگي

آمازون مالک مترو گلدوین مایر شد/ سرنوشت جیمز باند تغییر نمی کند


آمازون پس از مدتی مذاکره سرانجام با پرداخت هشت میلیارد و 450 میلیون دلار مالک شرکت نامدار مترو گلدوین مایر شد تا بتواند فیلم های بیشتری را برای اکران در دسترس داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، مترو گلدوین مایر سرانجام به تملک آمازون درآمد تا بسیاری از فیلم های به یادماندنی هالیوود در اختیار آمازون قرا بگیرد و امکان اکران اینترنتی آنها وجود داشته باشد.

در این میان سرنوشت جیمزباند از همه مهم تر است و با تاکید گفته شده جدیدترین فیلم جیمزباند طبق آنچه انتظار می رود ابتدا در سینماها اکران می شود.

با این حال هنوز روشن نیست این پنجره سینمایی برای تماشای زمانی برای مردن نیست در سینماها تا چه مدت باز باشد و پس از چه فاصله ای فیلم در آمازون پرایم ویدیو به صورت آنلاین در دسترس قرار بگیرد.

ام جی ام از مشهورترین و قدیمی ترین استودیوهای فیلم سازی هالیوود است و جیمز باند از تولیدات مهم آن است.

این کمپانی که نزدیک به یک قرن سابقه فعالیت دارد و از سال 1924 در بورلی هیلز هالیوود کارش را شروع کرد، از سال پیش وارد مذاکره با آمازون شده بود.

مایک هاپکینز قائم مقام آمازون استودیوز و پرایم ویدیو درباره این معامله گفت: ارزش اصلی این معامله اقتصادی دستیابی به گنجینه بسیار ارزشمند آثار و مالکیت معنوی فهرست بزرگی از فیلم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمازون مالک مترو گلدوین مایر شد/ سرنوشت جیمز باند تغییر نمی کند

آمازون مالک مترو گلدوین مایر شد/ سرنوشت جیمز باند تغییر نمی کند