مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 03:552021-05-27ورزشي

لزوم مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی در راستای رفع مشکلات نایسر


رییس کل دادگستری استان کردستان بر لزوم مشارکت تمام دستگاه های اجرایی در راستای رفع مشکلات و توانمندسازی ناحیه منفصل شهری نایسر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازسنندج: حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی در جریان بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر که به همراه شهردار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی صورت گرفت، اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات ناحیه منفصل شهری نایسر تمامی دستگاه های اجرایی باید همکاری، هماهنگی و مشارکت لازم را در جهت خدمات رسانی مطلوب به ساکنان این ناحیه داشته باشند.

  وی بیان کرد: احداث اماکن فرهنگی، ورزشی و اجرای فعالیت های اجتماعی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در نایسر بسیار حائز اهمیت است و باید شهرداری با همکاری دیگر دستگاه ها در تحقق این امر مهم گام بردارد.

  شهردار سنندج هم در این بازدید اعلام کرد: در اواخر سال گذشته چندین طرح عمرانی نظیر اصلاح هندسی ورودی نایسر، اتصال خیابان گاز، اجرای عملیات هدایت آبهای سطحی، آسفالت چندین خیابان نظیر خیابان دکل و حیران، نهال کاری ورودی نایسر و آغاز احداث فضای سبز در نایسر آغاز شده است.

  حشمت اله صیدی بیان کرد: یکی از مشکلات مهم در نایسر ساخت و سازغیرمجاز است که باید تمامی دستگاه ها در راستای حفاظت و صیانت از زمین های تحت مالکیت خود با شهرداری همکاری داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی در راستای رفع مشکلات نایسر

لزوم مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی در راستای رفع مشکلات نایسر