مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-27سياسي

خانه موزه شهیدان زین الدین بستری برای ترویج فرهنگ شهادت


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با قدردانی از ساخت خانه موزه شهیدان زین الدین گفت: این خانه موزه باید محیطی برای ترویج فرهنگ شهادت و محل بازدید اقشار مختلف مردم و مسؤولان داخلی وخارجی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسینی بوشهری در دومین هفته طرح ”قم در مسیر تحول و آیین افتتاح موزه شهیدان زین الدین و شهدای لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) از پروژه خانه موزه شهیدان زین الدین، با قدردانی از مسئولان شهرداری قم به منظور تعمیر و بازسازی این خانه و تبدیل آن به خانه موزه شهیدان زین الدین و شهدای لشکر17علی ابن ابی طالب(ع) اظهار کرد: باید شرایطی فراهم شود همان طور که اقشار مختلف از بیت تاریخی امام خمینی(ره) در شهرکریمه اهل بیت (س) بازدید می کنند از این خانه موزه نیز که بازدید کرده و با اندیشه تربیت یافتگان مکتب راه امام(ره) آشنا شوند.

وی بیان کرد: این موزه یک نوع ویژگی روایت گری از فرهنگ شهید و شهادت داشته و به نوعی تسلی بخشی به قم به حضور مادر شهیدان زین الدین در این مراسم اشاره کرد و گفت: ایشان مادری پرافتخار برای ایران اسلامی هستند و ما نیز افتخار می کنیم که چنین فرزندانی را تربیت کرده اند.

آیت الله حسینی بوشهری به ویژگی شهیدان زین الدین اشاره کرد و گفت: این شهدای عزیز و والامقام بر تارک تاریخ می درخشند و برجستگی هایی دارند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه موزه شهیدان زین الدین بستری برای ترویج فرهنگ شهادت

خانه موزه شهیدان زین الدین بستری برای ترویج فرهنگ شهادت