مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 19:002021-05-26اجتماعي

توزیع کتاب های درسی دانش آموزان از 10 شهریور


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: مسؤولان مدارس کار توزیع کتاب های درسی بین دانش آموزان را از 10 شهریورماه آغاز می کنند و این روند تا اول مهرماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حسن ملکی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد از تیراژ 146 میلیون کتاب درسی در سال، خبر داد و اظهار کرد: زمان ثبت سفارش کتاب های درسی به شکل گروهی و انفرادی دانش آموزان میان پایه، از دوم تا ششم ابتدایی و پایه های هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از 22 فرودین آغاز شده و تا 22خرداد ماه جاری ادامه دارد.

وی زمان اصلاح سفارش برای همه دوره های تحصیلی را از 14خردادماه اعلام و عنوان کرد: توزیع کتاب های درسی از منطقه به مدرسه از 30مردادماه آغاز می شود.

ملکی تصریح کرد: مدارس نیز کار توزیع کتاب های درسی بین دانش آموزان را از 10 شهریور ماه آغاز می کنند که این روند تا یکم مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی آمار دانش آموزان میان پایه را، 11میلیون و 500 هزار نفر اعلام کرد و افزود: تا کنون 8 میلیون و یکصد هزار ثبت سفارش کتاب درسی برای دانش آموزان میان پایه، داشته ایم بنابراین بیش از 3میلیون و 400 هزار نفر از دانش آموزان مذکور، همچنان اقدام به ثبت سفارش کتاب نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کتاب های درسی دانش آموزان از 10 شهریور

توزیع کتاب های درسی دانش آموزان از 10 شهریور