مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 18:552021-05-26سياسي

کاندیدایی را که پایین ترین سطح معیار ها را هم داشته باشد تأیید صلاحیت می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان در ویژه برنامه زنده وقت انتخاب که از صفحه اینستاگرام این خبرگزاری پخش شد، - آیت الله مدرسی یزدی با تأکید بر اینکه هیچ کس حاضر نیست با نقض قانون، مشارکت در انتخابات بالا رود، گفت: شورای نگهبان مایل است بالاترین مشارکت وجود داشته باشد و کسی که پایین ترین سطح معیارها را هم داشته باشد را تایید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، آیت الله مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان در ویژه برنامه زنده وقت انتخاب که از صفحه اینستاگرام این خبرگزاری پخش شد، با اشاره به روند برررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان فراتر از قانون عمل نمی کند، هرکاری انجام بدهد براساس قانون و وظایفی است که برعهده شورا گذاشته است.

وی تأکید کرد اگر صلاحیت فردی تایید می شود اصلا برای جایی مصلحت و خلاف قانون انجام شدن نیست و مهندسی شدن انتخابات معنایی ندارد.

آیت الله مدرسی یزدی گفت: شورای نگهبان واحد تحقیقات دارد و اطلاعات مورد نیازی داوطلبان که مشکل قانونی هم ندارد را جمع آوری می کند، بعد که فرد به عنوان داوطلب رسمی خودش را عرضه کرد در واقع یک اجازه می دهد که درباره من تحقیق بیشتر کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدایی را که پایین ترین سطح معیار ها را هم داشته باشد تأیید صلاحیت می کنیم

کاندیدایی را که پایین ترین سطح معیار ها را هم داشته باشد تأیید صلاحیت می کنیم